Tervetuloa koulutuksiimme ja tapahtumiin!

Mikäli olet tehnyt jäsenhakemuksen, mutta sitä ei vielä ole käsitelty, voit ilmoittautua koulutuksiin jo jäsenhinnalla.

Koulutuksissa laskuttava yhtiö on Tasekirjailijat Oy, Y-tunnus 3172619-7.

Tasekirjailijat ry VUOSIKOKOUS 4.5.2024 / TAMPERE

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Webinaaritallenne: Maatalouden kirjanpito ja veroilmoitus käytännönläheisesti / Sisko Toivanen

Webinaari on katsottavissa tallenteena. Linkki katseluun toimitetaan kun tilaus on käsitelty.

Webinaaritallenne: Tilinpäätös PMA-asetuksen mukaisesti / Juha Siikavuo

Webinaaritallenne: Taksialan kirjanpito I / Nina Palmu

Webinaaritallenne: Kotimaan- ja ulkomaan arvonlisäverotus / Heikki Rintala

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Webinaaritallenne: Yhdistyksen taloushallinnon perusteet ja erityispiirteet / Merja Hiltunen

Webinaaritallenne: Konsernitilinpäätös / Nina Palmu

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Webinaaritallenne on katsottavissa osoitteessa:

Kouluttajana webinaarissa talous- ja palkkahallinnon asiantuntija Riikka Lehtinen.

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.